>SVAKODNEVNA RUBRIKA – AKTUELNE I MANJE AKTUELNE VIJESTI IZ MOSTARA 02.02.

Posted on February 2, 2011

0


>

U petak 04.02. u OKC Abrašević  memorijal “Đovani Đoko Ćorić”

Zvanično saopštenje KN Red Army o prestanku bojkota utakmica FK Velež

Velež – Sarajevo 1:0 (izvještaj sa prijateljske utakmice danas)

“Rođeni” sutra odlaze na pripreme u Ulcinj

FOTO: Cvijeće u čast godišnjice Šantićeve smrti

Zrinjski: predstavljena pojačanja

Delegacija Univerziteta “Džemal Bijedić” kod potpredsjednika FBiH

Od ljeta plin kao zamjenski energent u ‘Aluminiju’

U Mostaru uskoro Park nobelovaca

Uskoro sudski muzej u zgradi Županijskog suda Mostar

Kolumna- Dragan Bursać (Buka): “Moj biznis, moja trava”

Kolumna- David Albahari: “Gore li kompjuteri?”

Kolumna- Marko Šelić Marčelo: “Pozdravi, želje i čestitke uz pesmu ‘Vojsko moja, ne zovi me sada’ “

Kolumna- Raša Popov: “Sreo sam sivu ekonomiju”